En İyi 5 Yabancı Şarkı

by Cumartesi, Nisan 04, 2015 1 yorum


Selamlar. Ben Neanderthal.. Sizlere çok fazla duyulmamış, kenarda köşede kalmış ama dinlenilmesi gereken en iyi 5 yabancı müziği paylaşcam. Hepsi de otobüste başınızı cama dayayıp hayal kurmalık şarkılardır ehehe.

5) Sevgilisi olanın bile sevgilisinden ayrılıp bu şarkıyı dinleyesi gelir o derece. Aşırı dozda duygusallık barındırır. Ben zaten mazoşistim diyorsanız bu tam sizlik.
                                                       
                                                                                         
4) Herkesin mutlu olduğu, herkesin dans edip eğlendiği, küçük şeylerden mutlu olan insanların olduğu yerde (küçük ve sevimli bir İrlanda kasabasında) yaşıyor hissi veren cinsten.



3) İlk 'Breaking Bad' dizisinde duymuştum bu dubstepi dinlenildiğinde gerçekten kendinizi pis işler çeviren korkusuz ve gamsız, bütün kötü adamları yendiğiniz hissi veren harika bir dubstep.
















2) Özellikle klibiyle sizi tam kalbinizden vuracak cinsten.. Aşkın 2 bedenin birbiri içerisinde yanıp tutuşmasını anlatan gayet başarılı bir şarkı.. İçi parçalar efendim.Sonuna kadar klibini izleyin derim.
















1) Bu İrlanda müziği harika dostum. 4. şarkıyı seven bunu da sevdi. Herkesin Playlist'inde olması gereken 5 şarkıyı sizinle paylaştım. Herkese iyi dinlemeler.Hoşçakalın.





blogutopya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

1 yorum :

Buraya yorum bırakın...