PAMUK PRENSES VE AVCI

by Cuma, Nisan 03, 2015 0 yorum

Sınavdan önce izlediğim filmlerden bir tanesiydi. Çok beğendim, özellikle masallara ayrı yorum katılması ve değiştirilerek sergilenmesi beni çok etkiliyor.Ne yalan söyleyeyim ilk başta ön yargılı yaklaşmıştım . Malefiz den daha iyi bir film olduğunu düşünüyorum. İzlerken keşke hiç bitmese dediğim yerler oldu.En sevdiğim bölüm ise yedi cücelerin olduğu bölümdü. Bu filmde eklenmesini istediğim tek şey ise cadının masal da olduğu gibi iki üç kez prensesi zehirlemeye çalışması o bölümü bekliyordum.
Kristen Stewart baş rolde oynadığı 2012 yapımı bir film.Şimdi den İYİ SEYİRLER :D





blogutopya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum :

Yorum Gönder

Buraya yorum bırakın...