Uyku Aşıklarının Anlayacağı 12 Durum

by Cumartesi, Ağustos 08, 2015 0 yorum
1-Geleceğin rüyalarına bağlı. O yüzden uyumalısın



2Günde iki kere kestirince zaman gerçekten uçup gidiyor



3-Sabah öğle saatlerinde gerçekleşen bir şey olsaydı ben de sabah insanı olabilirdim





4-Egzersiz yapmayı ciddiye almaya başladım. Bugün sola döneceğim. Yarın da sağa

5-Uyumakta o kadar iyiyim ki gözü kapalı yapabiliyorum



6-Valla yatakta çok iyiyimdir. Bütün gün orada kalabilirim



7-Clinomania = Aşırı halde yatakta kalma isteği

8-Sabah insanı değilim




9-Bugün öyle bir gün ki kahvemin bile kahveye ihtiyacı var






10-Sonsuza kadar uyumak istiyorum



11-Newton'un birinci yasası: Hareketsiz vücut, hareketsiz kalmak ister




12-Mutluluk yarın için çalar saati kurmamaktır







blogutopya

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

0 yorum :

Yorum Gönder

Buraya yorum bırakın...